perjantai 1. joulukuuta 2017

1.






Marraskuu meni menojaan. Sen kunniaksi siivottiin ja haettiin eilen pilkkopimeällä joulukuuta juhlistamaan pienet havupuut. Kuopus valitsi perinteisen kuusen, äitinsä tämän hennon männyn. Se  saa nyt seistä olohuoneen pienellä pöydällä kunnes kannetaan kuusi tupaan.

Tänään meidän esikoinen muuttaa lähemmäs yliopistoa. Ajetaan muuttokuorman kanssa Tampereelle ja takaisin miehen töiden jälkeen. Oikea joulumatka:D. Ainakin lunta sataa tasaiseen tahtiin.

Meinasin yrittää joulukuun jokaisena pistäytyä täällä. Edes pienesti.

Joko sinua jouluttaa?

9 kommenttia:

Allu kirjoitti...

Nyt juuri jouluttaa.

A kirjoitti...

Hyvää ensimmäistä adventtia Sinulle, Mine!♥♥♥

Jael kirjoitti...

Kaunis pikku kuusi. Täällä innostuin viime viikolla kun näin kauppakeskuksessa musisoivan pukin;D
Hyvää ensimmäistä adventtia, ja joulun odotusta sinulle:)

Sammakko-mamman maailma kirjoitti...

Mitenköhän mä saisin sulle mun kuvan *miettii* Mä siis oon virittänyt mun nutturaan pinkit jouluvalot - oon siis oikea valopää joka kulkee turuilla ja toreilla valot päässä uuteen vuoteen asti eli kyllä joulua pukkaa oikein urakalla ä 😅

Paluumuuttajatar kirjoitti...

Allu: Hienoa, juuri oikeaan aikaan:D.

Aila: Kiitos, sitä samaa sinulle.

Jael: Näinkin kohtaamisen blogistasi. Ollut vain niin kiirettä, että unen rajamailla yritän vilkuilla mitä muille kuuluu. Toivottavasti pian jo rauhoittuu, että ei mene joulukuu juostessa.

Sammakko-mamma: Stalkkaan sua isännän Facessa. Laita sinne:). Harmi, kun ei ole patterikäyttöisiä pikkuvaloja. Olisin lainannut ideaasi. Tänään on työpaikalla asukkaille pikkujoulut. Palasimme muuttoreissusta yhdellä yöllä ja olen siis nukkunut rapiat neljä tuntia. Mielentila on sellainen, että olisin voinut joulutella astetta isommin:D.

Sammakko-mamman maailma kirjoitti...

Ai niin - fb ja miehesi - unohdin sen kokonaan- stalkaa vaan 😊
Fbssä onkin jo yks kuva missä sitä mun loistoa hieman näkyy ja varmaan lähiaikoina tulee lisääkin 😎

Paluumuuttajatar kirjoitti...

Sammakko-mamma: Näin. Hyvä idea:D.

MatkaMartta kirjoitti...

Onpa ihanainen joulutunnelma siellä teillä <3

Paluumuuttajatar kirjoitti...

MatkaMartta: Meillä löytyy nyt talosta kaikenlaista tunnelmaa:D. On jouluista, kaunista ja herkkää. Ja vastapainona sotkua, keskeneräisyyttä ja remonttia. Talo kuin elämä?